ZAJEDNIČKI PROJEKAT 30 OPŠTINA -ZP 04
|
Osnov za realizaciju zajedničkog projekta ''30 opština'' su slijedeće odluke Komisije za izbjegla i raseljena lica BiH:
- Odluka o usvajanju Liste općina i Plana raspodjele sredstava po općinama u kojima će se implementirati zajednički projekti u 2004-toj godini broj: K-253-10/04 od: 30.11.2004g.;
- Odluka o usmjeravanju neutrošenih sredstava iz Zajedničkog projekta 30 općina broj: K-413-11-163/06 od: 16.01.2006g.;
- Odluka o izdvajanju 30.000,00KM za dovršetak zajedničkog projekta u Općini Vareš broj: K-446-3-1944/06 od: 19.05.2006g.;
- Odluka o raspodjeli neutrošenih sredstava iz Zajedničkog projekta 30 općina broj: K-483-5-3246/06 od: 19.09.2006g.,
te na osnovu naprijed navedene Odluke Komisije br: K-253-10/04 potpisani:
- Memorandum o razumijevanju između: Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH, Federalnog ministarstva raseljenih lica i izbjeglica, Ministarstva za izbjeglice i raseljena lica Republike Srpske, Vlade Distrikta Brčko, Fonda za povratak BiH i opština u kojima će se implementirati projekat broj protokola: 09-50-3709/04 (sve navedene odluke, kao i Memorandum o razumijevanju nalaze se u prilogu ovog izvještaja).
Odlukom Komisije za izbjegla i raseljena lica br: K-253-10/04 usvojena je Lista opština u kojima će se implementirati zajednički projekat. Nakon usvajanja navedene odluke potpisan je, gore navedeni, Memorandum o razumijevanju. U Memorandumu su precizirane obaveze svih učesnika u projektu, te samim tim i obaveze Fonda.Obezbijeđena su sredstva u iznosu od: 10.181.500,00KM iz domaćih izvora.
Zajedno sa Ministarstvom za ljudska prava i izbjeglice BiH urađen je Priručnik za provođenje procedura u realizaciji projekata rekonstrukcije i povratka u BiH , koji sadrži i finansijske procedure Fonda za povratak BiH, kroz koji se vrši finansijska realizacija projekata povratka i rekonstrukcije. U izradi Priručnika aktivno su učestvovali i predstavnici međunarodnih organizacija i to UNDP, OHR i Evropske Komisije i dali su svoje pozitivno mišljenje za primijenu Priručnika u projektima obnove i rekonstrukcije koje se vrše putem Fonda za povratak BiH i istim je obezbijeđena puna transparentnost u raspolaganju udruženim sredstvima.
Urađenim Priručnikom za provođenje procedura u realizaciji projekata obnove i rekonstrukcije propisane su obaveze i odgovornosti svakog od učesnika u implementaciji zajedničkog projekta:
- Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice BiH kao monitora ukupnog procesa implementacije,
- Fonda za povratak BiH zaduženog za finansijsku realizaciju projekta, i
- Opština, zaduženih za vodeću ulogu u implementaciji odobrenih projekata na lokalnom nivou (odabir korisnika pomoći, odabir izvođača radova,projektanta, nadzornog organa i sl)
Projekat je počeo sa implementacijom u 2005-toj godini, a njegova realizacija je završena krajem 2006-te godine. Naziv projekta je ''30 opština''.
|
|
Sastavni dio odluke o usvajanju Liste opština u kojima će se realizirati navedeni projekat je i Plan raspodjele sredstava po opštinama sa preciziranim iznosima (plan se nalazi u prilogu ovog izvještaja) i okvirnim brojem objekata koji bi se trebali obnoviti. Ovim iznosima su se rukovodile opštinske komisije prilikom odabira korisnika i provođenja tendera za odabir najpovoljnijih izvođača. Nakon rekapitulacije potpisanih ugovora i odobrenih sredstava po opštinama ustanovljeno je da nisu raspoređena sva raspoloživa sredstva pa je Komisija za izbjegla i raseljena lica BiH donijela Odluku broj: K-413-11-163/06 kojom se dodatno raspodijeljuju sredstva opštinama Domaljevac u iznosu 200.000,00KM (dvjestohiljada KM) i Ribnik u iznosu 100.000,00KM (stohiljada KM) . U maju 2006-te godine Komisija je donijela odluku broj: K-446-3-1944/06 kojom se Opštini Vareš, dodijeljuje iznos od: 30.000,00KM za završetak stambenog objekta "K". Odlukom Komisije broj: K-483-5-3246/06 kojom dodijeljuju se dodatna sredstva od: 30.000,00KM Opštini Vareš, 12.000,00KM Opštini Ilidža za rekonstrukciju objekta Zelenović Pavla (urađenom rekonstrukcijom na tom objektu nisu ispunjeni minimalni uslovi za stanovanje), te preostali iznos od cca 90.000,00KM ravnomjerno raspodjeljuje opštinama Domaljevac i Ribnik u iznosu od po cca: 45.000,00KM. Na taj način zaokružen je proces raspodjele sredstava odobrenih za ovaj projekat.
Navedenim Odlukama:K-446-3-1944/06 i K-483-5-3246/06 u projektu je učestvovala i Općina Vareš kojoj je dodijeljen iznos od ukupno 60.000,00KM (30.000,00KM + 30.000,00KM) za rekonstrukciju stambenog objekta ''K-lamela'' koji se nalazi na području te opštine.
Projekat je reliziran u 30 opština od čega ih je 12 odnosno 40% iz Federacije BiH, a 18 odnosno 60% iz Republike Srpske. Ukupno za izvođenje radova u ovim opštinama je utrošeno 9.899.699,87KM što iznosi 97,15% od ukupno utrošenih sredstava u projektu. Također, su utrošena sredstva za izradu izvedbeno-projektne dokumentacije u ukupnom iznosu 157.432,00KM odnosno 1,55% i za vršenje nadzora nad građenjem u ukupnom iznosu 132.287,92KM odnosno 1,30% u odnosu na ukupna sredstva utrošena u projektu. Detaljan prikaz raspodijele sredstava dat je u Tabeli: Pregled ukupnih izdataka po projektu ''30 opština'',a grafički prikaz na Grafikonu. |
Tabela: Pregled ukupnih izdataka po projektu "30 opština" |
R.broj |
OPIS |
IZNOS |
1 |
Ukupno ugovorena sredstva za projektnu dokumentaciju |
157.432,00 KM
|
2 |
Ukupno ugovorena sredstva za vršenje nadzora nad građenjem |
132.287,92 KM
|
3 |
Ukupno ugovorena sredstva za izvođenje radova |
9.899.699,87 KM
|
4 |
Ukupno obračunate naknade štete zbog kašnjnja u izvođenju radova |
-89.738,12 KM
|
5 |
Ukupano prebačena sredstva Općini Vareš |
60.000,00 KM
|
6 |
Ukupan broj obnovljenih stambenih jedinica |
626
|
7 |
Ukupno ugovorena sredstva po projektu (1+2+3-4+5) |
10.159.681,67 KM
|
8 |
Ukupano odobrena sredstava za projekat |
10.181.500,00 KM
|
9 |
Razlika (8-7)(ostalo novca na računu) |
21.818,33 KM
|
|
Grafikon: Raspodjela sredstava po vrsti troškova
|
U projektu je ukupno za izvođenje radova u svim opštinama utrošeno: 9.899.699,87KM od čega je 4.132.826,45KM odnosno 41,75% u opštinama koje se nalaze u Federaciji Bosne i Hercegovine, a 5.766.873,42KM odnosno 58,25% u opštinama koje se nalaze u Republici Srpskoj. Detaljan pregled utrošenih sredstava po opštinama dat je u prilogu u Tabeli: Pregled učešća entiteta u Zajedničkom projektu ''30 opština'', kao i grafički prikaz odnosa uloženih sredstava po entitetima na Grafikonu. |
Tabela: Pregled učešća entiteta u zajedničkom projektu "30 opština" -ZP2004 |
FEDERACIJA BiH |
REPUBLIKA SRPSKA |
R.B. |
NAZIV OPŠTINE |
IZNOS |
R.B. |
NAZIV OPŠTINE |
IZNOS |
1. |
Domaljevac |
431.225,74 |
1. |
Jezero |
107.660,74 |
2. |
Doboj Jug |
143.858,05 |
2. |
Krupa na Uni |
63.722,15 |
3. |
Travnik |
476.977,64 |
3. |
Kostajnica |
153.559,81 |
4. |
Bužim |
106.902,70 |
4. |
Doboj |
439.203,58 |
5. |
Sapna |
251.911,36 |
5. |
Kotor Varoš |
441.373,46 |
6. |
Visoko |
281.573,81 |
6. |
Teslić |
472.521,94 |
7. |
Doboj Istok |
59.609,00 |
7. |
Rogatica |
481.669,26 |
8. |
Ustikolina |
276.266,00 |
8. |
Ribnik |
233.551,21 |
9. |
Goražde |
432.447,79 |
9. |
Vlasenica |
388.386,30 |
10. |
Ilidža |
562.712,43 |
10. |
Milići |
326.270,24 |
11. |
Bihać |
600.890,67 |
11. |
Ustiporača |
349.350,84 |
12. |
Lukavac |
508.450,46 |
12. |
Kasindo |
221.760,83 |
|
|
|
13. |
Bratunac |
438.743,81 |
|
|
|
14. |
Istočni Mostar |
21.979,00 |
|
|
|
15. |
Zvornik |
631.860,95 |
|
|
|
16. |
Foča |
376.596,14 |
|
|
|
17. |
Istočni Drvar |
46.312,37 |
|
|
|
18. |
Srebrenica |
572.350,79 |
Ukupnana vrijednost potpisanih ugovora sa korisnicima |
9.899.699,87 KM |
Ukupno u FBiH: |
4.132.826,45
ili 41,75% |
Ukupno u RS: |
5.766.873,42
ili 58,25% |
Ukupno opština izFBiH: |
12 ili 40% |
Ukupno opština iz RS: |
18 ili 60% |
|
Grafikon: Grafički prikaz raspodjele sredstava po entitetima
|
Grafički prikaz raspodjele sredstava po opštinama dat je na Grafikonu. Detaljan prikaz pojedinačnih sklopljenih ugovora po opštinama i izvođačima dat je u Tabeli: Pregled ugovora i aneksa uz ugovore u Zajedničkom projektu ''30 opština''. Također, prilikom izvođenja radova dolazilo je do određenih kašnjenja u dogovorenim rokovima pa su sukladno članu 6. tačka 6. Ugovora o izvođenju radova obračunavane naknade štete za kašnjenje u relizaciji projekta. Ukupno je kod četrnaest izvođača obračunato 89.738,12KM za iznos naknade štete na ime kašnjenja u izvođenju radova vlastitim krivicom izvođača. Ova sredstva su bila predmetom raspodijele naprijed navednih odluka Komisije. Na računu za posebne namjene Fonda za povratak BiH je nakon izvršenih svih plaćanja po ovom projektu ostalo neutrošeno 21.818,33KM. Detaljan prikaz raspodijele sredstava dat je u Tabeli: Pregled ukupnih izdataka po projektu ''30 opština''. |
Izvedbeno-projektna dokumentacija
|
Za izradu izvedbeno-projektne dokumentacije u svim opštinama koje su učestvovale u projektu izvršen je odabir najpovoljnijih izvođača u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH. Ugovori o izradi izvedbeno projektne dokumentacije su sklopljeni sa 23 izvođača u 25 opština. Opštine Bihać, Jezero, Ribnik, Istočni Drvar i Lukavac su sam finansirale izradu potrebne dokumentacije. Za izvedbeno projektnu dokumentaciju ukupno je izdvojeno 157.432,00KM odnosno 1,55% od ukupne vrijednosti projekta. Detaljan prikaz izvođača i vrijednosti ugovora po opštinama dat je u Tabeli: Pregled ugovora i aneksa uz ugovore u zajedničkom projektu ''30 opština''. Napominjemo da je svaka opština učesnica u projektu formirala Komisiju za reviziju izvedbeno-projektne dokumentacije sa zadatkom da se izvrši kontrola projekta za svaku stambenu jedinicu koja je predmet sanacije. |
|
Nakon okončanog postupka odabira najpovoljnijeg ponuđača za izradu izvedbeno-projektne dokumentacije, i nakon što je projektna dokumentacija urađena, i izvršena revizija urađene dokumentacije, proveden je i postupak odabira nadzora nad građenjem u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH. Ugovori su zaključeni sa davaocima usluga nadzora nad građenjem , uz napomenu da su opštine Jezero i Ribnik same finansirale pružanje ovih usluga. Sa 27 izvođača zaključeni su ugovori za vršenje stalnog nadzora u svih 30 opština ukupne vrijednosti 132.287,92KM odnosno 1,30% od ukupne vrijednosti Projekta. |
|
U svih 30 opština opštinske komisije su provele javne tendere za odabir najpovoljnijeg izvođača radova u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH. Sklopljeni su ugovori sa 33 izvođača ukupne vrijednosti 9.899.699,87KM odnosno 97,15%, od ukupne vrijednosti Projekta, za izvođenje radova u svih 30 opština. Neke opštine su zbog obima radova tendere dijelile po lotovima pa je s toga veći broj izvođača od broja opština. Obzirom da je ovo najzahtjevnija faza, te da se izvodi na terenu trajala je vremenski najduže. Tako je, zbog različitih faktora, objektivnih i subjektivnih, dolazilo do probijanja ugovorenih rokova izgradnje. Zbog ovog vremenskog pomjeranja kod četrnaest izvođača je izvršen obračun naknade štete zbog kašnjenja, a sve u skladu sa Članom 6. tačka 6. Ugovora o izvođenju radova. Prilikom obračuna konačnih situacija izvršeno je umanjenje konačnog obračuna za ovaj iznos sredstava kod onih izvođača koji su probili rokove zbog subjektivnih razloga tj. vlastitom krivicom.. Tamo gdje su probijeni rokovi zbog ''više sile'' tj. nepovoljnih vremenskih uvjeta ili nemogućnosti dostave materijala zbog oštećenja pristupnih puteva objektima sanacije, nije se obračunavala naknada štete. Obračun svih radova vršen je uz prisustvo opštinske komisije, monitora, predstavnika Fonda, nadzornog organa i izvođača radova. Nakon obračuna konačne situacije svi izvođači radova su Fondu za povratak dostavili bankovnu garanciju na iznos od 10% od vrijednosti izvedenih radova sa rokom valjanosti od jedne godine od dana tehničkog prijema objekta koji se obnovio. Ove garancije se čuvaju u Fondu i koristiće se u slučaju da u garantnom roku za dobro izvođenje posla dođe do reklamacija koje su rezultat lošeg kvaliteta urađenog posla od strane izvođača. U tom slučaju koristiće se ova garancija ukoliko sam izvođač ne ukloni uočene i reklamirane nedostatke. |
Grafikon: Grafički prikaz raspodjele sredstava po opštinama
|
Pregled ukupnih izdataka po opštinama dat je u Tabeli: Pregled ukupnih izdataka po opštinama.
Tabela: Pregled ukupnih izdataka po opštinama
|
RB. |
Naziv lokacije Opštine implementiranja |
Ukupno ugovoreni iznos |
Broj stamb. jedinica |
Plaćeno |
Obračunata naknada štete zbog kašnjenja |
1. |
Domaljevac |
444.559,10 |
29 |
444.559,10 |
|
2. |
Doboj Jug |
148.383,05 |
8 |
148.383,05 |
|
3. |
Jezero |
107.660,74 |
11 |
107.660,74 |
|
4. |
Krupa na Uni |
65.402,15 |
4 |
65.402,15 |
|
5. |
Kostajnica |
161.977,81 |
23 |
159.635,02 |
2.342,79 |
6. |
Travnik |
487.907,64 |
25 |
481.457,14 |
6.450,50 |
7. |
Doboj |
452.083,58 |
24 |
452.083,58 |
|
8. |
Kotor Varoš |
454.195,46 |
28 |
454.195,46 |
|
9. |
Teslić |
488.492,94 |
34 |
482.411,17 |
6.032,30 |
10. |
Bužim |
109.902,70 |
5 |
108.192,70 |
1.710,00 |
11. |
Rogatica |
498.539,26 |
28 |
493.108,30 |
5.430,96 |
12. |
Sapna |
258.511,36 |
12 |
258.511,36 |
|
13. |
Ribnik |
233.551,21 |
14 |
233.551,21 |
|
14. |
Visoko |
291.995,07 |
14 |
291.995,07 |
|
15. |
Vlasenica |
404.816,30 |
25 |
395.494,97 |
9.321,30 |
16. |
Milići |
340.470,24 |
20 |
339.143,87 |
1.326,37 |
17. |
Doboj Istok |
62.341,10 |
4 |
62.341,10 |
|
18. |
Ustiprača |
363.990,84 |
24 |
357.003,84 |
6.987,00 |
19. |
Kasindo |
229.550,83 |
24 |
228.220,27 |
1.330,56 |
20. |
Bratunac |
455.143,81 |
22 |
455.143,81 |
|
21. |
Istočni Mostar |
23.929,00 |
2 |
23.929,00 |
|
22. |
Zvornik |
650.480,95 |
38 |
644.162,35 |
6.318,60 |
23. |
Ustikolina |
285.866,00 |
15 |
285.866,00 |
|
24. |
Foča |
388.756,74 |
21 |
381.224,84 |
7.531,90 |
25. |
Istočni Drvar |
46.672,47 |
3 |
46.672,47 |
|
26. |
Goražde |
443.796,05 |
22 |
438.291,41 |
5.504,64 |
27. |
Ilidža |
578.828,52 |
48 |
578.828,52 |
|
28. |
Srebrenica |
593.811,89 |
29 |
567.966,09 |
25.845,80 |
29. |
Bihać |
606.070,67 |
37 |
602.465,27 |
3.605,40 |
30. |
Lukavac |
511.732,31 |
33 |
511.732,31 |
|
|
UKUPNO: |
10.189.419,79 |
626 |
10.099.681,69 |
89.738,12 |
|
*Napomena: u Opštinu Vareš odlukama komisije usmjerena su sredstva u iznosu od 60.000,00KM za dovršenje stambenog objekta'' K-lamela'' |
Socijalni aspekti projekta |
Opštinske komisije za odabir korisnika pomoći su izvršile odabir, te su sklopljeni ugovori sa ukupno 626 korisnika. Ukupan broj članova domaćinstava čiji domovi su rekonstruisani je 2.209, što u odnosu na broj domaćinstava iznosi 3,53 članova po domaćinstvu. Nacinalna struktura odobrenih korisnika pomoći je slijedeća:
- bošnjaci 400 odnosno 63,89%
- srbi 166 odnosno 26,52%
- hrvati 59 odnosno 9,43%
- ostali 1 odnosno 0,16%
Nacionalne struktura odobrenih korisnika je prikazana na Grafikonu i u Tabeli: Tabelarni prikaz nacionalne struktura svih korisnika pomoći.
Grafikon: Grafički prikaz nacionalne strukture odobrenih korisnika pomoći
|
|
Kada se odobrenim korisnicima pomoći dodaju i članovi domaćinstva onda je struktura slijedeća:
- bošnjaci 1432 odnosno 64,83%
- srbi 571 odnosno 25,85%
- hrvati 192 odnosno 8,69%
- ostali 10 odnosno 0,45%
- nepoznato 4 odnosno 0,18%.
|
Tabela br.7: Tabelarni prikaz nacionalne strukture svih korisnika pomoći
|
|
Nacionalna struktura odobrenih korisnika pomoći |
Ukupno nacionalna struktura
svih korisnika pomoći |
Entitet |
Oznaka podprojekta |
Opština |
Por. |
Bošn. |
Hrv. |
Srb. |
Ost. |
Nepozn. |
Boš.
Uku. |
Hrv.
Uku. |
Srb
Uku. |
Ost.
Uku. |
Nep.
Uku. |
Ukp. |
FBiH |
ZP04/02/Bihać |
Bihać |
37 |
29 |
|
8 |
|
|
116 |
|
19 |
|
|
135 |
RS |
ZP04/02/Bratunac |
Bratunac |
22 |
14 |
|
8 |
|
|
69 |
|
23 |
|
|
92 |
FBiH |
ZP04/02/Bužim |
Bužim |
5 |
5 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
20 |
RS |
ZP04/02/Doboj |
Doboj |
24 |
15 |
|
9 |
|
|
75 |
1 |
40 |
5 |
|
121 |
FBiH |
ZP04/02/Doboj Istok |
Doboj Istok |
4 |
4 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
10 |
FBiH |
ZP04/02/Doboj Jug |
Doboj Jug |
8 |
8 |
|
|
|
|
20 |
1 |
1 |
1 |
|
23 |
FBiH |
ZP04/02/Šamac |
Šamac |
29 |
|
28 |
1 |
|
|
|
80 |
3 |
|
|
83 |
RS |
ZP04/02/Foča |
Foča |
21 |
12 |
|
9 |
|
|
31 |
|
25 |
|
|
56 |
FBiH |
ZP04/02/Goražde |
Goražde |
22 |
17 |
|
5 |
|
|
66 |
|
24 |
|
|
90 |
FBiH |
ZP04/02/Ilidža |
Ilidža |
48 |
23 |
3 |
21 |
1 |
|
70 |
8 |
61 |
1 |
|
140 |
RS |
ZP04/02/Istočni Drvar |
Istočni Drvar |
3 |
|
|
3 |
|
|
|
|
14 |
|
|
14 |
RS |
ZP04/02/Istočni Mostar |
Istočni Mostar |
2 |
2 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
8 |
RS |
ZP04/02/Jezero |
Jezero |
11 |
5 |
|
6 |
|
|
14 |
|
22 |
|
|
36 |
RS |
ZP04/02/ Kasindol |
Kasindol |
24 |
19 |
|
5 |
|
|
74 |
|
16 |
|
|
90 |
RS |
ZP04/02/Kostajnica |
Kostajnica |
23 |
21 |
2 |
|
|
|
87 |
5 |
|
|
|
92 |
RS |
ZP04/02/Kotor Varoš |
Kotor Varoš |
28 |
24 |
4 |
|
|
|
56 |
14 |
|
|
2 |
72 |
RS |
ZP04/02/Krupa na Uni |
Krupa na Uni |
4 |
|
|
4 |
|
|
|
|
11 |
|
|
11 |
FBiH |
ZP04/02/Lukavac |
Lukavac |
33 |
13 |
|
20 |
|
|
41 |
|
79 |
|
|
120 |
RS |
ZP04/02/Milići |
Milići |
20 |
18 |
|
2 |
|
|
72 |
|
8 |
|
|
80 |
RS |
ZP04/02/Ribnik |
Ribnik |
14 |
|
|
14 |
|
|
|
|
46 |
|
|
46 |
RS |
ZP04/02/Rogatica |
Rogatica |
28 |
19 |
|
9 |
|
|
66 |
|
23 |
|
|
89 |
FBiH |
ZP04/02/Sapna |
Sapna |
12 |
|
|
12 |
|
|
|
|
41 |
|
|
41 |
RS |
ZP04/02/Srebrenica |
Srebrenica |
29 |
28 |
|
1 |
|
|
92 |
|
4 |
|
1 |
97 |
RS |
ZP04/02/Teslić |
Teslić |
34 |
22 |
10 |
2 |
|
|
74 |
45 |
11 |
1 |
1 |
132 |
FBiH |
ZP04/02/Travnik |
Travnik |
25 |
14 |
8 |
3 |
|
|
61 |
28 |
13 |
|
|
102 |
FBiH |
ZP04/02/Ustikolina |
Ustikolina |
15 |
14 |
|
1 |
|
|
32 |
|
1 |
|
|
33 |
RS |
ZP04/02/Ustiprača |
Ustiprača |
24 |
14 |
|
10 |
|
|
61 |
|
38 |
|
|
99 |
FBiH |
ZP04/02/Visoko |
Visoko |
14 |
1 |
4 |
9 |
|
|
6 |
10 |
28 |
2 |
|
46 |
RS |
ZP04/02/Vlasenica |
Vlasenica |
25 |
23 |
|
2 |
|
|
69 |
|
7 |
|
|
76 |
RS |
ZP04/02/Zvornik |
Zvornik |
38 |
36 |
|
2 |
|
|
142 |
|
13 |
|
|
155 |
|
|
TOTALI: |
626 |
400 |
59 |
166 |
1 |
0 |
1432 |
192 |
571 |
10 |
4 |
2209 |
|
Grafikon: Grafički prikaz nacionalne strukture svih korisnika pomoći |
|
Gledano sa aspkta kvalificiranosti korisnika projekta struktura je slijedeća:
- KV 45 ili 2,04%
- NKV 56 ili 2,53%
- polu KV 1 ili 0,05%
- VKV 8 ili 0,36%
- niža str. sprema 834 ili 37,75%
- SSS 699 ili 31,64%
- VŠS 25 ili 1,13%
- VSS 30 ili 1,35%
- nepoznato 466 ili 23,15%
Što je prikazano na Grafikonu. i u Tabeli: Tabelarni prikaz kvalifikacione strukture svih korisnika pomoći.
|
Grafikon: Grafički prikaz kvalifikacione strukture svih korisnika pomoći
|
|
Tabela: Tabelarni prikaz kvalifikacione strukture svih korisnika pomoći
|
|
Ukupno kvalifikaciona struktura svih korisnika pomoći |
Entitet |
Oznaka podprojekta |
Opština |
Ukupno |
nepoznato |
KV |
NK |
niža |
PK |
srednja |
visoka |
VK |
viša |
FBiH |
ZP04/02/Bihać |
Bihać |
135 |
11 |
|
|
73 |
|
48 |
3 |
|
|
RS |
ZP04/02/Bratunac |
Bratunac |
36 |
6 |
3 |
2 |
14 |
|
11 |
|
|
|
FBiH |
ZP04/02/Bužim |
Bužim |
92 |
14 |
|
|
44 |
|
34 |
|
|
|
RS |
ZP04/02/Doboj |
Doboj |
90 |
33 |
10 |
15 |
1 |
|
24 |
5 |
2 |
|
FBiH |
ZP04/02/Doboj Istok |
Doboj Istok |
20 |
4 |
|
|
16 |
|
|
|
|
|
FBiH |
ZP04/02/Doboj Jug |
Doboj Jug |
121 |
5 |
|
|
63 |
|
48 |
3 |
|
2 |
FBiH |
ZP04/02/Šamac |
Šamac |
10 |
1 |
1 |
|
6 |
|
2 |
|
|
|
RS |
ZP04/02/Foča |
Foča |
92 |
17 |
|
|
27 |
|
45 |
|
|
3 |
FBiH |
ZP04/02/Goražde |
Goražde |
23 |
|
|
|
12 |
|
11 |
|
|
|
FBiH |
ZP04/02/Ilidža |
Ilidža |
83 |
|
|
|
58 |
|
23 |
2 |
|
|
RS |
ZP04/02/Istočni Drvar |
Istočni Drvar |
72 |
24 |
|
|
21 |
|
26 |
|
|
1 |
RS |
ZP04/02/Istočni Mostar |
Istočni Mostar |
11 |
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
RS |
ZP04/02/Jezero |
Jezero |
120 |
1 |
1 |
3 |
31 |
|
47 |
4 |
|
1 |
RS |
ZP04/02/ Kasindol |
Kasindol |
80 |
|
4 |
8 |
44 |
|
24 |
|
|
|
RS |
ZP04/02/Kostajnica |
Kostajnica |
39 |
2 |
|
|
25 |
|
5 |
|
1 |
|
RS |
ZP04/02/Kotor Varoš |
Kotor Varoš |
89 |
14 |
1 |
3 |
17 |
1 |
50 |
|
|
3 |
RS |
ZP04/02/Krupa na Uni |
Krupa na Uni |
41 |
11 |
11 |
1 |
5 |
|
5 |
1 |
|
|
FBiH |
ZP04/02/Lukavac |
Lukavac |
56 |
27 |
2 |
1 |
10 |
|
15 |
1 |
|
|
RS |
ZP04/02/Milići |
Milići |
97 |
94 |
|
|
2 |
|
1 |
|
|
|
RS |
ZP04/02/Ribnik |
Ribnik |
139 |
53 |
|
|
43 |
|
42 |
1 |
|
|
RS |
ZP04/02/Rogatica |
Rogatica |
102 |
30 |
2 |
4 |
35 |
|
28 |
1 |
2 |
|
FBiH |
ZP04/02/Sapna |
Sapna |
90 |
65 |
|
2 |
7 |
|
15 |
1 |
|
|
RS |
ZP04/02/Srebrenica |
Srebrenica |
33 |
5 |
|
|
14 |
|
12 |
|
1 |
1 |
RS |
ZP04/02/Teslić |
Teslić |
99 |
11 |
|
|
45 |
|
38 |
1 |
|
4 |
FBiH |
ZP04/02/Travnik |
Travnik |
140 |
5 |
2 |
|
44 |
|
75 |
7 |
1 |
6 |
FBiH |
ZP04/02/Ustikolina |
Ustikolina |
14 |
3 |
|
1 |
3 |
|
7 |
|
|
|
RS |
ZP04/02/Ustiprača |
Ustiprača |
46 |
17 |
8 |
12 |
5 |
|
4 |
|
|
|
FBiH |
ZP04/02/Visoko |
Visoko |
8 |
|
|
|
5 |
|
2 |
|
|
1 |
RS |
ZP04/02/Vlasenica |
Vlasenica |
76 |
13 |
|
|
39 |
|
23 |
|
1 |
|
RS |
ZP04/02/Zvornik |
Zvornik |
155 |
|
|
4 |
114 |
|
34 |
|
|
3 |
|
|
TOTALI: |
2209 |
466 |
45 |
56 |
834 |
1 |
699 |
30 |
8 |
25 |
|
Što se tiče starosne strukture svih korisnika projekta situacija je slijedeća:
- 0-19god. = 498 ili 22,54%
- 20-39god.= 647 ili 29,29%
- 40-59god.= 627 ili 28,38%
- 60+god. = 428 ili 19,38%
- nepoznato= 9 ili 0,41%
Kao što je prikazano na Grafikonu. i u Tabeli: Tabelarni prikaz starosne strukture svih korisnika pomoći. |
Tabeli: Tabelarni prikaz starosne strukture svih korisnika pomoći. |
|
Ukupno starosna struktura svih korisnika pomoći |
Entitet |
Oznaka podprojekta |
Opština |
Ukupno za opštinu |
0-19 |
20-39 |
40-59 |
60+ |
nepoz. |
FBiH |
ZP04/02/Bihać |
Bihać |
135 |
39 |
33 |
42 |
21 |
|
RS |
ZP04/02/Bratunac |
Bratunac |
36 |
27 |
29 |
20 |
16 |
|
FBiH |
ZP04/02/Bužim |
Bužim |
92 |
5 |
6 |
6 |
3 |
|
RS |
ZP04/02/Doboj |
Doboj |
90 |
33 |
38 |
26 |
24 |
|
FBiH |
ZP04/02/Doboj Istok |
Doboj Istok |
20 |
4 |
|
3 |
3 |
|
FBiH |
ZP04/02/Doboj Jug |
Doboj Jug |
121 |
5 |
8 |
6 |
4 |
|
FBiH |
ZP04/02/Šamac |
Šamac |
10 |
9 |
19 |
27 |
28 |
|
RS |
ZP04/02/Foča |
Foča |
92 |
8 |
13 |
14 |
21 |
|
FBiH |
ZP04/02/Goražde |
Goražde |
23 |
23 |
34 |
17 |
16 |
|
FBiH |
ZP04/02/Ilidža |
Ilidža |
83 |
20 |
43 |
57 |
20 |
|
RS |
ZP04/02/Istočni Drvar |
Istočni Drvar |
72 |
3 |
6 |
2 |
3 |
|
RS |
ZP04/02/Istočni Mostar |
Istočni Mostar |
11 |
2 |
4 |
1 |
1 |
|
RS |
ZP04/02/Jezero |
Jezero |
120 |
6 |
16 |
9 |
5 |
|
RS |
ZP04/02/ Kasindol |
Kasindol |
80 |
24 |
22 |
25 |
19 |
|
RS |
ZP04/02/Kostajnica |
Kostajnica |
39 |
24 |
28 |
26 |
14 |
|
RS |
ZP04/02/Kotor Varoš |
Kotor Varoš |
89 |
15 |
26 |
19 |
11 |
1 |
RS |
ZP04/02/Krupa na Uni |
Krupa na Uni |
41 |
|
|
6 |
5 |
|
FBiH |
ZP04/02/Lukavac |
Lukavac |
56 |
21 |
32 |
40 |
27 |
|
RS |
ZP04/02/Milići |
Milići |
97 |
33 |
23 |
17 |
7 |
|
RS |
ZP04/02/Ribnik |
Ribnik |
139 |
8 |
10 |
14 |
14 |
|
RS |
ZP04/02/Rogatica |
Rogatica |
102 |
17 |
24 |
38 |
10 |
|
FBiH |
ZP04/02/Sapna |
Sapna |
90 |
7 |
8 |
13 |
13 |
|
RS |
ZP04/02/Srebrenica |
Srebrenica |
33 |
28 |
29 |
19 |
16 |
5 |
RS |
ZP04/02/Teslić |
Teslić |
99 |
30 |
39 |
39 |
24 |
|
FBiH |
ZP04/02/Travnik |
Travnik |
140 |
26 |
26 |
35 |
13 |
2 |
FBiH |
ZP04/02/Ustikolina |
Ustikolina |
14 |
6 |
10 |
9 |
8 |
|
RS |
ZP04/02/Ustiprača |
Ustiprača |
46 |
15 |
32 |
31 |
21 |
|
FBiH |
ZP04/02/Visoko |
Visoko |
8 |
8 |
9 |
15 |
13 |
1 |
RS |
ZP04/02/Vlasenica |
Vlasenica |
76 |
14 |
22 |
18 |
22 |
|
RS |
ZP04/02/Zvornik |
Zvornik |
155 |
38 |
58 |
33 |
26 |
|
|
|
TOTALI: |
2209 |
498 |
647 |
627 |
428 |
9 |
|
Grafikon: Grafički prikaz starosne strukture svih korisnika pomoći
|
|
Rezime projekta ''30 opština'' |
U projektu ''30 opština'' za rekonstrukciju stambenih objekata u opštinama ukupno je utrošeno 10.099.681,67KM za sanaciju 626 objekata, što u prosjeku iznosi 16.133,68KM po stambenoj jedinici ili ako se izuzmu troškovi izrade projektne dokumentacije koji iznose ukupno 157.432,00KM i troškovi vršenja nadzora nad građenjem u ukupnom iznosu 132.287,92KM, dobije se iznos od 9.899.699,87KM koji je utrošen za izvođenje radova, što po stambenoj jedinici iznosi 15.814,22KM. Ako se uzme u obzir da je ukupan broj korisnika pomoći 2.209, znači da je po korisniku utrošeno 4.481,53KM ili kad se dodaju troškovi projektne dokumentacije i nadzora nad građenjem 4.572,06KM. |